Vacature De Haij & Van der Wende advocaten

Jurist algemene praktijk met affiniteit bestuursrecht en ambitie om advocaat te worden

FUNCTIE OMSCHRIJVING – JURIST

Ben jij net klaar met je studie Rechtsgeleerdheid en wil je niets liever dan advocaat worden? Heb jij een passie voor ondernemingsrecht en bestuursrecht? De Haij & Van der Wende advocaten zoekt een kandidaat die wil beginnen als jurist met als doel uiteindelijk te gaan starten met de beroepsopleiding advocatuur. Immers, voor beide partijen is het fijn om te weten wat ze aan elkaar hebben, voordat ze deze investering aangaan. Zodra de klik er is en het vertrouwen aan beide kanten bestaat, kan je gaan starten met de beroepsopleiding advocatuur.

BEDRIJFSPROFIEL

De dienstverlening van dit kantoor staat bekend om het maatwerk en de snelheid. Het profiel van een gemiddelde cliënt is een voornemend ondernemer op zoek naar juridisch inhoudelijk advies op maat. Met 7 collega’s, allen werkzaam binnen het ondernemersgeoriënteerde werkveld, wordt er veel overleg gevoerd en samengewerkt. Er hangt een gemoedelijke en gezellige sfeer, hard werken en hard lachen gaan hier hand-in-hand. De onderlinge sfeer is dan ook erg belangrijk: kennis kun je bijschaven, een onderlinge klik niet.

SALARISINDICATIE

Een salaris tussen de € 2500 en € 3100, afhankelijk van je kennis en ervaring.

FUNCTIE EISEN – JURIST

Je hebt de Master Rechtsgeleerdheid afgerond;

• Er is geen werkervaring vereist, stage-ervaring is wel een pré;
  • Je hebt affiniteit met Bestuursrecht (ruimtelijke ordening);
  • Je hebt de ambitie om Advocaat te worden;
  • Je houdt van een geintje.

CONTACTPERSOON  : Hans de Haij via h.de.haij@haijwende.nl