Laden Evenementen

« Alle Evenementen

Online kantoorbezoek met Houthoff

december 9 @ 14:00 - 17:00

Wil je kennismaken met de bestuursrechtpraktijk? Meld je dan nu aan voor het online kantoorbezoek bij Houthoff op woensdag 9 december!

Met 300 advocaten, notarissen en belastingadviseurs, is Houthoff één van de grootste advocatenkantoren van Nederland. Het Bestuursrechtteam van Houthoff staat zowel overheidsinstellingen als binnen- en buitenlandse ondernemingen bij en is stelselmatig betrokken bij baanbrekende en complexe zaken binnen het brede terrein van het bestuursrecht. Het kantoorbezoek biedt dus de uitgelezen mogelijkheid om kennis te maken met het bestuursrecht in de praktijk!

Om 14:00 uur ben je welkom om online aan te schuiven. Het programma zal bestaan uit twee presentaties: een over Houthoff en een over de bestuursrechtpraktijk. Hierna zullen er speeddates plaatsvinden, zodat je meerdere kantoorgenoten kunt leren kennen. Ook zullen jullie een klein presentje ontvangen. Aanmelden kan hier!

DEADLINE 1 december 2020

Gegevens