Toekomstige activiteiten

Online borrel

Op 14 januari zullen wij ’s avond een online borrel organiseren. Dit is het perfect moment om bij te praten met je medestudiegenoten en om elkaar wat beter te leren kennen. Wil jij hierover op de hoogte blijven? Je kan je hier aanmelden.

Bezoek aan Raad van State – IVM COVID-19 NADER TE BEPALEN DATUM

Bezoek aan Ministeries – IVM COVID-19 NADER TE BEPALEN DATUM

Hieronder een terugblik van een aantal activiteiten die wij afgelopen jaar hebben georganiseerd.

Digitaal kantoorbezoek

Op 12 juni organiseerde SVP voor het eerst een digitaal kantoorbezoek. De juristen van Catch Legal gaven ons via Zoom een presentatie waardoor we een goede indruk hebben gekregen in hoe het is om bij Catch Legal te werken! Kijk voor meer info op de website van Catch legal. Er zijn regelmatig vacatures op het gebied van het bestuurs- en omgevingsrecht. Mochten er naar aanleiding van het kantoorbezoek nog vragen zijn dan kan contact worden opgenomen met Melissa Zee of Nina Schippers.

Berlijn reis
In februari zijn we met onze leden naar Berlijn afgereisd voor een ontzettend gezellige én informatieve studiereis. Een van de hoogtepunten was het bezoek aan de Bundestag, waarbij wij meer hebben geleerd over de roemruchte politieke geschiedenis van Duitsland.

College voor de Rechten van de Mens
Ook heeft de SVP de college voor de rechten van de mens bezocht in November. Wij kregen een interessante presentatie met ruimte voor discussie. Vervolgens woonde wij een zitting bij over leeftijdsdiscriminatie.