Laden Evenementen

Houthoff Masterclass 29, 30 juni, 1 en 2 juli

juni 29 - juli 2

HOUTHOFF MASTERCLASS | 29, 30 juni, 1 en 2 juli

De inschrijvingen voor de Houthoff Masterclass 2022 zijn geopend!

WHAT’S IN IT FOR YOU?

Tijdens de Houthoff Masterclass komen de twee werelden van Nationale Opera & Ballet en haar hoofdsponsor Houthoff samen in een ambitie. Vakmanschap, leiderschap, ondernemerschap en teamspirit staan centraal. Daarnaast staat alles in het teken van het echte werk, van de eerste tot de laatste minuut. Samen met onze kantoorgenoten werk je aan een pittige casus en ontmoet je een cliënt van Houthoff die jij daadwerkelijk van advies voorziet. Daarnaast leer je de mensen die bij Houthoff werken kennen tijdens netwerkmomenten. Je ervaart de persoonlijke no-nonsense sfeer en het sterke teamgevoel. Ook reizen we af naar onze vestigingen in Amsterdam, Rotterdam én Londen. Kortom, deze masterclass is een unieke kans voor jou om te ervaren hoe wij een extra stap zetten voor onze cliënten en werknemers. #thatswhatsinitforyou

DATUM: Woensdag 29 juni, donderdag 30 juni, vrijdag 1 juli en zaterdag 2 juli

LOCATIE: Amsterdam, Rotterdam én Londen

Ben jij derdejaars bachelor student of master student (regulier, fiscaal of notarieel)? En wil jij intensief kennismaken met Houthoff? Meld je dan aan voor de Houthoff Masterclass via https://www.houthoff.com/carriere/kennismaken/Houthoff-Masterclass (deadline 22 mei 2022).

Gegevens

Begin: